4 Aralık 2017 Pazartesi

Google Adwords Remarketing Nedir? İşlevleri?

GOOGLE ADWORDS REMARKETTİNG



Google AdWords yeniden pazarlama yani en yaygın adı ile remarketing, websitenize daha önce gelmiş kullanıcılara reklamlarınızı göstermeyi hedefleyen reklam modelidir. Yani e-ticaret işi yapan bir websiteden bir çanta beğendiniz ve çantayı satın almadan siteden çıktınız. Her ne hikmetse, bu çanta her yerde karşınıza çıkmaya başladı. Tanıştırayım, karşınızda yeniden pazarlama




Yeniden Pazarlamada Dikkat Edilmesi Gerekenler

Yeniden pazarlama doğru kurgulandığı takdirde en iyi dönüşüm elde ettiğiniz kampanya olacaktır. Minimum maliyetlerle maksimum gelir yani.


Sepette Kalan Müşteriler: Yeniden pazarlamayı, bir ürünü sepete atmış ancak satın alma işlemeni tamamlamamış müşteriler için aktif kullanmalısınız. Hatta bu kitleye değişik teklifler ile gidebilirsiniz. Örneğin, “siparişini tamamla %10 indirim kazan” gibi bir reklam metni, dönüşüm oranınızı arttırmanızı sağlayacaktır. (Düzenli reklam optimizasyonu yapmakta fayda var)
Daha Önce Alışveriş Yapanlar: Bu kitle de sizin için altın değerindedir. Yani şöyle düşünebilirsiniz: Reklamlarınızı websitenizden alışveriş yapma potantsiyeli olan kişilere göstermeye çalışıyorsunuz ancak internet dünyası derya deniz…Ya sitenizden daha önce alışveriş yapanlara ulaşabilseniz, harika olmaz mı? Kesinlikle olur! Google AdWords yeniden pazarlama ile bu mümkün.
Reklam Stratejisi: Yeniden pazarlama reklamlarınızı göstereceğiniz kitleye, rastgele reklamlar göstermemelisiniz. Mutlaka hedef kitlenize uygun reklamlar seçmelisiniz. Ayrıca reklamlarınızın çok daha fazla müşterinize ulaştırmak için farklı reklam boyutları tercih edebilir, reklamlarınız için görsel seçerken Google reklam galerisini kullanabilirsiniz.
Gösterim Sıklığı: Eğer yeniden pazarlama listeniz az sayıda müşteriden oluşuyorsa, reklam gösterim sıklığını biraz kısmanızda fayda var. Şöyle düşünün listeniz 500 kişiden oluşuyor ve siz bu kişilere bütçeniz dahil de hiç durmadan reklamlarınızı gösteriyorsunuz. Müşterilerinizi irite etmemekte fayda var.

Dönüşüm Kodları: Bu konuya da değinmeden edemeyeceğim. Yeniden pazarlama kodları gibi dönüşüm kodlarını da mutlaka ilgili sayfalarınıza yerleştirmelisiniz. Dolayısıyla hangi reklamlarınızın iyi sonuçlar verdiğini görüp, ona göre AdWords reklam optimizasyon çalışmalarınızı yapabilirisiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Geçmişten Günümüze Kadın- Erkek ilişkileri

                                    DÜNÜYLE BUGÜNÜ İLE KADIN ERKEK İLİŞKİLERİ Günümüzde kadın erkek ilişkileri bireylerin yaşamlarını şek...