6 Kasım 2017 Pazartesi

Google Adwords Nedir?

GOOGLE ADWORDS NEDİR? AVANTAJLARI NELERDİR?
Google Adwords, Google'ın sunmuş olduğu bir reklamcılık hizmetidir. Google AdWords ile reklam veren kullanıcıların reklamları, aranan kelimeyle ilişkilendirilerek; Google arama sayfasında arama sonuçlarının en üstünde ve en altında yer almaktadır. Google'ın gelirlerinin yaklaşık %90'nını reklam hizmeti oluşturmaktadır. AdWords reklamları; küçük, orta ve büyük ölçekli tüm işletmelere hizmet vermektedir. Bu sisteme dahil olduğunuzda, hedef kitlenizin yapabileceği arama sorgularını, sayfa ziyaretinde bulanabileceği web sitelerini, kategori ve konuları belirleyerek spesifik olarak hedefler ve reklamlarınızı gösterebilirsiniz. Böylelikle istediğiniz anahtar kelime kalıplarıyla Google, search alanında reklamlarınızı gösterebilir. Aynı zamanda Google ile anlaşmalı web sitelerinde reklamlarınızı görsel olarak gösterebilir, hatta sayfa ziyaretinde bulunan kullanıcıları remarketing sayesinde, daha uygun maliyetler ile hedefleme yapabilirsiniz. Bu sizi bilen değil, sizi bilmeyen kullanıcıları da potansiyel müşteri portföyünüze eklemenizi sağlar.
Satışa yönelik bir reklam verme yöntemidir.
Google Adwords reklamlarının hedef odaklı olduğunu rahatlıkla söyleyebiliriz. Google’ da yer alan hedef kitle satın almaya yönelik arama yapan kullanıcılardır. Google Adwords reklamlarının da bu kitleye yönelik direkt reklamlar olması satışa yönelik bir reklam metodu olduğunu ortaya koyar. Bu bağlamda Google Adwords reklamları markaların dijital pazarlamada avantaj sağladığı bir reklam yöntemi olarak kullanılmaktadır.
Düşük ve kontrol edilebilir maliyet özelliği vardır.
Google Adwords küçük ölçekli veya büyük ölçekli marka olması fark etmeksizin oldukça hesaplı bir reklamlama metodudur. Reklam veren Google Adwords’ de önceden belirlenmiş bir bütçe ile üst limit belirleyebilir. Bununla birlikte anlık olarak kampanyalarını durdurabilme ve başlatabilme avantajına sahiptir. Maliyet bakımından markaların fayda sağlayabileceği bir reklam metodudur.
Esnek yapısı ile ön plana çıkar.
Google Adwords’ de marka reklam kampanyalarını, duyurularını, anahtar kelimelerini anlık olarak takip edebilir. Ve değişen, fark edilen trendlere göre düzenleme yapabilir. İstenilen zamanda reklamların durdurulup sonra devam ettirilebilme özelliğinin yanı sıra tüm bunların hızlı ayarlama özellikleri ile kısa sürelerde gerçekleştirilebilmesi Google Adwords’ u diğer reklam metotları arasında avantajlı olarak ön plana çıkarır.

Ölçülebilir ve analiz edilebilir raporlama özelliklerini içerir.
Özellikle geleneksel reklam yöntemlerinden ve diğer dijital reklam yöntemlerinden daha detaylı raporlama özelliği reklam veren markaya büyük avantaj sağlamaktadır. Reklam veren marka Google Adwords reklamları ile oldukça detaylı verilere kolaylıkla sahip olabilir. İlerleyen süreçte nasıl bir strateji üzerine reklam oluşturması gerektiğinde en doğru bilgiyi Google Adwords’ un bu özelliği ile edinebilir.

Erişim bakımından kontrol edilebilir özelliklere sahiptir.

Google Adwords dil, şehir gibi hedef belirleme özellikleri ile markanın reklamını hitap ettiği hedef kitleye yönelik yayınlayabiliyor. Bu sebeple erişim oranı dijital medyada yüksek olan Google Adwords’ un daha etkili bir hal almasını sağlıyor ve markaların bu reklam yöntemi ile etkileşim oranını arttırmasında avantajlı kılıyor.Google Adwords

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Geçmişten Günümüze Kadın- Erkek ilişkileri

                                    DÜNÜYLE BUGÜNÜ İLE KADIN ERKEK İLİŞKİLERİ Günümüzde kadın erkek ilişkileri bireylerin yaşamlarını şek...